L carnitina slabeste

L-Carnitina: adjuvant in curele de slabire si nu numai

Acesta joacă un rol important în producerea de energie, transportând acizii grași către mitocondriile celulare. Mitocondriile, la rândul lor, sunt ca niște centrale electrice celulare, arzând grăsimile şi producând energie la cel mai scăzut nivel posibil — celula.

L-CARNITINA – DESCOPERĂ CARE SUNT BENEFICIILE SALE ȘI CE ROL ARE ÎN ORGANISM!

Corpul nostru este capabil să producă singur L-Carnitină din aminoacizii lizină şi metionină. În acest scop, este necesar să existe cantități semnificative de vitamina C. Pe lângă L-Carnitina produsă de corpul nostru, putem obţine şi cantităţi suplimentare din alimentele pe care le consumăm, în special din carne şi peşte.

Rolul L-Carnitinei în organism Rolul principal al L carnitina slabeste este legat de funcționarea mitocondriilor celulare și de producţia de energie. Acest aminoacid ajută la transportul acizilor graşi în celule, unde acestea sunt transformate în energie.

l carnitina slabeste

Pe scurt: Rolul principal al L-Carnitinei este să transporte acizii graşi la celulele unde acestea se transformă din mitocondrii în energie. L-Carnitina și pierderea în greutate În teorie, există logică în utilizarea L-Carnitinei drept supliment de slăbire.

l carnitina slabeste

Știind că acest aminoacid contribuie la transportul acizilor grași în celulele unde acestea se transformă în energie, este logic să presupunem, că L-Carnitina va creşte capacitatea noastră de a arde grăsimi și de a pierde în greutate.

În practică, cu toate acestea, corpul este un organism extrem de complex şi rezultatele studiilor privind impactul L-Carnitinei sunt contradictorii. Acest aminoacid poate ajuta la slăbire oamenilor care suferă de obezitate, precum și persoanelor în vârstă, cu activitate fizică scăzută, dar nu și fără un regim dietetic și antrenament corespunzător.

Sunt necesare mai multe studii care să confirme beneficiile L-Carnitinei pentru tinerii activi din punct de vedere fizic. Pe scurt: Deşi funcţia L-Carnitinei ne face să credem că acest aminoacid ajută la pierderea în greutate, efectele sale sunt nesemnificative, iar studiile sunt contradictorii.

Sursele alimentare principale de L-Carnitină sunt: Vită: 81 miligrame în 85 grame L carnitina slabeste 24 miligrame în 85 grame Peşte: 5 miligrame în 85 grame Pui: 3 miligrame în 85 grame Lapte: 8 miligrame în mililitri Este interesant de marcat faptul că L-Carnitina din surse alimentare este absorbită mai bine decât cea administrată ca un supliment.

Organismul are, de asemenea, capacitatea de a produce L-Carnitină din aminoacizii metionină și lizină atunci când rezervele acesteia sunt mici.

L-carnitina

Din aceste motive, administrarea de L-Carnitină sub formă de aditivi nu este necesară, cu excepția unor situații speciale, cum ar fi tratamentul. Pe scurt: Principalele surse alimentare de L-Carnitină sunt carnea, peștele și alte produse de origine animală cum ar fi laptele.

l carnitina slabeste

Corpul unei persoane sănătoase produce, de asemenea, cantități suficiente de acest aminoacid. Nivelurile de L-Carnitina la vegani și vegetarieni sunt mici și, dacă este necesar, aceștia o pot administra sub formă de suplimente.

L-Carnitina: adjuvant in curele de slabire si nu numai

L-Carnitina este cel mai bine cunoscută pentru capacitatea sa de a arde grăsimi, dar studiile științifice sunt contradictorii. Cel mai probabil nu va ajuta să slăbiţi mult, dar nici nu va face rău. Majoritatea studiilor confirmă beneficiile L-Carnitinei pentru sănătate, în special pentru funcționarea creierului și prevenirea bolilor. Suplimentele cu L-Carnitină pot avea un impact pozitiv asupra persoanelor în vârstă, a veganilor și vegetarienilor a căror niveluri de acest aminoacid sunt mai scăzute.

l carnitina slabeste

Un regim alimentar echilibrat este o sursă suficientă de L-Carnitină. În cazul în care încă nu ai un regim alimentar individual, poți să-l comanzi de aici.

  1. L-Carnitina , ajuta la slabire semnificativ?
  2. One moment, please

Citițiși