Slabeste de acasa

slabeste de acasa

EXERCITII CARDIO ⋆ PENTRU ACASA

Cele mai efective și ușoare exerciții de slăbit. Complex de exerciții pentru abdomen, șolduri și mâini, pe care le puteți face acasă. Cele mai renumite exerciții de slăbit. Cea mai bună modalitate de a accelera metabolismul, precum și de a îmbunătăți starea sistemului cardiovascular este de a pierde în greutate prin exercițiile fizice de slăbit, fie că e vorba de exercițiile de yoga pentru slăbit, de exercițiile de respirație pentru slăbit sau de antrenamentele cu intervale, special concepute pentru a începe procesul de ardere a grăsimilor și a menține tonusul general pe parcursul zilei.

Slabeste acasa exercitii

În acest articol vom lua în considerare 16 exerciții de slăbit acasă, precum și întregi complexe de exerciții pentru slăbit, realizabile în condițiile casnice. Programele gata pregătite și complexele de antrenament vă vor ajuta nu doar să pierdeți în greutate într-o săptămână, dar și să vă restabiliți sănătatea — verificat!

Toate exemplele prezentate mai jos sunt modalități eficiente de a slăbi rapid nu doar abdomenul și părțile laterale, dar și fesele, coapsele sau mâinile. Reguli generale Renunțați la dieta cu surse de calorii goale și începeți să mâncați alimente cu un efect deosebit, adică produse care conțin fibre dietetice și o mulțime de proteine. Țineți minte că și 10 minute de exerciții pentru slăbit zilnice vor avea un rezultat pozitiv, dar ideal e să găsiți minim jumătate de oră pe zi pentru antrenamentul fizic.

În timpul antrenamentelor, trebuie să mențineți poziția corectă — îndreptați slabeste de acasa și spatele de fiecare dată când vă aplecați.

  • Slăbește acasă în 10 min: 8 exerciții ușoare pentru slăbit!
  • Robin roberts slabire
  • Slabire prin post intermitent
  • EXERCITII CARDIO ⋆ PENTRU ACASA
  • Metode de slăbit acasă.
  • Există diferențe între exercițiile cardio la sală și cele executate acasă?
  • Rina pareri
  • Program de exercitii pentru slabit acasa

Acest lucru este mai complicat decât pare la prima vedere, dar, în schimb, o parte semnificativă a abdomenului și a părților laterale va pleca imediat. Cele mai eficiente exerciții de slăbit acasă Folosind corect exercițiile pentru pierderea în greutate, puteți tonifia corpul și puteți pierde câteva kilograme într-o săptămână.

Slabeste cu sport acasa

Antrenorii de fitness evidențiază cele mai bune exerciții de slăbit, care vor arde grăsimea într-un timp scurt: Alergarea de navetă — alergați 20 metri înainte, întorceți-vă, relaxați-vă un slabeste de acasa, mergând la pas. Repetați de ori; Mersul la deal — îl puteți face pe banda de alergare sau pe un deal obișnuit, ritmul de mers fiind de aproximativ 4 km pe oră.

Principalul lucru este să nu vă opriți și să-l faceți 20 de minute; Urcarea și coborârea scărilor — este un exercițiu ideal pentru toți cei care nu doresc să cheltuie bani pe slabeste de acasa aparat fitness cardio sau să piardă timpul la sala de sport. Este suficient să slabeste de acasa pe scări în sus și-n jos timp de 20 de minute; Mersul în apă — într-un rezervor slabeste de acasa vă scufundați până la mijlocul coapsei și vă plimbați.

Datorită rezistenței crescute a apei, 15 minute sunt suficiente; Săritul corzii — 1 oră de sărit în coardă vă va slăbi cu de calorii, implicand majoritatea grupurilor de mușchi. Pentru un rezultat maxim, executați serii a câte genuflexiuni. Sărituri — în timp ce săriți, ridicați mâinile, desfaceți picioarele, apoi apropiați-le, unind palmele deasupra capului.

Inițial, faceți acest exercițiu timp de 1 minut, apoi măriți durata până la 5 minute. Legănarea greutății — este cel mai accesibil și eficient exercițiu metabolic. Cu ajutorul antrenamentului de intervale care constă în leagăne și perioade de repaus, vă puteți consolida mușchii spatelui, bicepsul șoldului și fesele. Tehnica este relativ simplă. Greutatea este situată între picioarele ușor îndoite.

Slăbește acasă în 10 min: 8 exerciții ușoare pentru slăbit!

Vă ridicați, ținând-o înainte, apoi îndoiți iarăși genunchii, obținând mișcarea opusă. Exercițiul este larg răspândit în trainingul femeilor, deoarece creează volumul și masa feselor fără a folosi greutăți mari; Legănarea greutății cu schimbare de mână — are aceleași avantaje ca și în cazul leagănului clasic, doar că acționează mai puțin asupra mușchilor spatelui; Ridicarea ganterelor de pe podea, cu înclinație — este un exercițiu puțin cunoscut, care vă permite să antrenați rezistența.

Trebuie să efectuați o înclinare completă înainte, până când coloana vertebrală va fi în paralel cu podeaua, apoi apucați mânerul ganterei și aduceți-o până la talie, schimbând mâinile în timpul exercițiului; Planșa — este regina exercițiilor de slăbit pentru abdomen, reducând vizual volumul și făcând o siluetă mai zveltă.

Trebuie să luați poziția obișnuită laterală a planșei, cu accent pe antebrațe și degetele de la picioare. Exercițiul este simplu — trebuie sa îndoiți brațele până la articulația cotului, menținând corpul drept; Genuflexiuni cu sărituri — trebuie să vă coborâți complet într-o genuflexiune, fiind cu spatele drept și fesele sub genunchi, și să săriți în sus, împingându-vă cât mai mult de am slabit cu regenon podea.

Apoi, aterizați ușor, pe prima parte a tălpii; Ridicarea trunchiului — face parte din exercițiile de slăbit burta. Se realizează în felul următor: vă culcați pe spate, puneți mâinile la ceafă sau le țineți în față, îndindeți picioarele sau le lăsați drepte și ridicați trunchiul slabeste de acasa verticală.

Programe de antrenamente Dacă credeți că doar exercițiile de slăbit la sală pentru fete pot fi eficiente, să știți că nu este așa.

Cu un calculator de masă sau de calorii la îndemână, puteți crea cu ușurință un meniu complet și variat. Ce obiceiuri alimentare te vor ajuta să slăbești?

Atâta timp cât seturile de exerciții sunt făcute corect, este reală arderea grăsimilor și în condițiile casnice. Există mai multe complexe excelente care vă vor ajuta în acest sens. Antrenament de ardere a grăsimilor fără echipamente, fără sărituri Acest antrenament este potrivit dacă aveți probleme la genunchi sau din anumite motive nu puteți sări. În plus, astfel de exerciții la domiciliu sunt destul de ușoare. Durata maximă de repaus între exerciții este de 30 de secunde.

Program de exercitii pentru slabit acasa

Legănatul mâinilor cu pași adăugați — 10 pași într-o direcție, 10 pași în cealaltă direcție. Acesta este un exercițiu de încălzire care vă va pregăti corpul pentru restul antrenamentului.

pot sa slabesc la 70 de ani

Ridicați viguros brațele în sus secom slabit puneți-vă piciorul într-o parte. Faceți un pas înainte și coborâți mâinile la fel de energic.

alevia silfide complex de slabit forte x 100 cpr pareri

Dacă nu aveți contraindicații, încercați să faceți câteva genuflexiuni în timpul pașilor, astfel încât să vă încălziți nu numai pieptul, umerii și spatele, dar și picioarele. Este un exercițiu excelent pentru începători.

femeile de slăbire a femininelor

Flotări — 10 repetări. În funcție de pregătirea voastră, puteți slabeste de acasa flotările în mod standard din poziția culcat, sau cu genunchii îndoiți.

cla pastile de slabit

Dacă optați pentru a doua variantă, încercați să le faceți cât mai dinamic. Când veți putea face liber flotări cu genunchii îndoiți, încercați să faceți flotări clasice.

Printre altele, aceasta este o opțiune excelentă și pentru slăbirea mâinilor. Îndreptarea picioarelor în timp ce stați — 10 repetări.

Acasă Ghid Slăbire Slabeste gatind acasa: e si mai ieftin, e si mai sanatos! Slabeste gatind acasa: e si mai ieftin, e si mai sanatos!

Citițiși