Dieta slabire bodybuilding

dieta slabire bodybuilding

Ai dreptate. Dar ai fi crezut că încă nu există un astfel de articol în care aceste lucruri sunt rezumate normal, numai dacă uităm câte ceva din rudimente? De acesta dorim să ajutăm cu acest articol.

Bazele dieta slabire bodybuilding pentru dezvoltarea în masă, în sfârșit rezumate într-un singur articol!

Please wait while your request is being verified...

Dezvoltarea, mai presus de orice De ce crești, când crești? Mulți greșesc prin faptul că nu știu cum trebuie creat în organism un mediu care face posibil dezvoltarea. Doar încep consumarea suplimentelor pentru dezvoltarea masei musculare, și apoi se miră că nu se întâmpălă nimic. De ce? Pentru că trec cu vederea peste cel mai important lucru. Pentru a atinge orice fel de dezvoltare — fie în masă musculară, fie în grăsime — trebuie să consumi mai multe calorii decât îți consumă organismul.

Fără faptul asta n-avem despre ce vorbi.

cele mai multe jachete de slăbire

Când începi consumarea suplimentelor pentru dezvoltare lângă o dietă proastă, poți cădea ușor în capcana următoare: mâncarea ȘI suplimentul nici împreună nu oferă excesul de calorii de care ai nevoie pentru dezvoltare. Practic asta înseamnă că puteai să tragi jos în wc banii cheltuiți pe suplimentul pentru masă musculară. În sens figurativ chiar faci acest lucru.

supliment alimentar pentru slabit

Dacă oferi organismului excesul de calorii, ai făcut primul pas spre dieta pentru masa musculară. Una dintre cele mai importanți, însă acesta nu este de ajuns. Dacă ar fi suficient, ai putea crește în masă și de la untura cu zahăr. Trebuie să fii dieta slabire bodybuilding din ce oferi acest exces de calorii.

Cu asta am și ajuns la capitolul următor! De la ce cresc mușchii? Dar când nu cresc, de ce n-o fac? Pentru a mări specific masa musculară, trebuie realizați mai mulți factori. Imaginează-ți totul ca o construcție! Am folosit acest exemplu în multe locuri, dar îl folosim din nou fiindcă se potrivește foarte bine. De ce ai nevoie pentru o construcție reușită? Materiale de construcții, pentru construirea casei.

Bazele dietei pentru creștere în masă musculară

Energie, pentru funcționarea echipamentelor. Echipamentele trebuie întreținute, altfel se strică. Pe lângă acestea mai ai nevoie de un plan, după care se efectuează toată construcția. Hai să vedem! Deci avem nevoie de materiale de construcții. Pentru dezvoltarea țesutului muscular ai nevoie de proteine. Acestea vor fi materialul de construcție. Dacă nu consumi de ajuns din acestea, degeaba ai exces de calorii, nu vei avea din ce să construiești.

programul de slabit fit 6

Deci acesta este primul lucru important: să consumi cantitatea suficientă din materialul de construcție. Discutăm detaliile mai târziu. Nici cel mai bun mecanism nu funcționează fără energie electrică sau combustibil.

Avem nevoie de o cantitate suficientă de energie ca să meargă construcția continuu, fără probleme. Nici cu dezvoltarea mușchilor nu este altfel. În organism energia este furnizată de carbohidrați și grăsimi. Dar nu utilizăm echipamentele cu combustibili jalnic să fie acesta făina și zahărulci cu combustibili de bună calitate, care protejează buna-funcționalitate a motoarelor acestea în majoritate să fie carbohidrații complecși.

Fără lubrifiere și întreținere echipamentele se strică, sau se uzează mult mai repede. În organism uleiul și întreținerea este oferită de cantitatea și calitatea necesară de micronutrienți.

Cea mai buna dieta de culturism pentru slabit

Acestea sunt vitaminele și mineralele. Construcția este un exemplu foarte bun, pentru că și acolo, și în organism pe dieta slabire bodybuilding perioadă scurtă putem înainta și cu absența acestora, dar pe termen lung cu siguranță nu va funcționa.

Desigur, fără acesta nu merge. Pentru asta avem nevoie de o dietă planificată! Deci pentru creșterea masei musculare vom avea nevoie de proteine, carbohidrați, grăsimi și micronutrienți. Acum ne vom ocupa numai de macronutrienți. Să vină atunci domeniul cel mai sensibil: cantitățile!

Alcătuirea dietei pentru creștere în masă musculară Din ce și cât? Un criteriu de bază a dietei pentru dezvoltarea în masă dieta slabire bodybuilding că trebuie să mănânci mai mult, decât ai mânca de obicei.

Chiar știi sigur acesta? Sau numai crezi că mănânci mult? Acest lucru este foarte important mai ales pentru cei care se îngrașă cu greu, pentru ectomorfi: pentru ei chiar de multe ori trebuie forțat să mănânce, dacă într-adevăr doresc o dietă efectivă pentru dezvoltarea în masă.

Calorii sau macronutrienți?

Dieta pentru definire

Ce să număr? Întrebare eternă. Noi suntem pe partea macronutrienților, din mai multe motive. În primul rând, dacă creezi cantitatea necesară de macronutrienți, poți crede că îți va ieși cantitatea necesară de calorii. Dar este cu mult mai important, cum ai putut citi și în capitolul întâi, că nu este de ajuns numărul de calorii ca să creezi o dietă normală pentru dezvoltare. O dietă poate să fie proastă și dacă consumi cantitatea necesară de calorii.

Apropo acesta este valabil și la dieta pentru slăbire: deficitul de calorii este un element necesar pentru o dietă, dar nu este suficient dacă vrei să atingi o slăbire de calitate.

Care este programul de antrenament pentru slăbit?

Dar despre asta nu aici vom vorbi. Însă acest lucru are și un dezavantaj: cu siguranță trebuie să calculăm puțin. Trebuie să știi câte proteine, carbohidrați și grăsimi consumi într-o zi. Trebuie să știi ce și cât conțin alimentele consumate de tine. Din fericire în Tabelul de Calorii ShopBuilder al alimentelor poți găsi compoziția multor alimente, și ai la dispoziție și un planificator de dietă.

dieta cu oua slabesti 10 kg intr- o saptamana

În mod evident calcularea caloriilor consumate este mult mai ușor, dar crede-ne că de departe nu este atât de adecvat! De exemplu o dietă pentru dezvoltare în masă trebuie să conțină ideal g de proteine dieta slabire bodybuilding o greutate corporală de 60 de kg.

Bineînțeles că unele mici diferențe sunt permise, dar mai degrabă să fie mai mult, decât mai puțin. Ca și sursă de proteine considerăm a fi cel mai bun proteina de origină animală.

Carnea slabă, peștele, unele produse din lapte degresat de ex. Proteinele vegetale se utilizează mai rău, astfel au un rol dieta slabire bodybuilding într-o dietă de culturist dar ceai de slabit in alaptare nu ne limităm la culturiști, în fiecare sport proteinele de origină animală aduc mai multe beneficii. Urmând exemplul de 60kg cele g de proteine de ex.

Uneori eticheta scrie mai mult, dar recomandăm întotdeauna rotunjirea în jos, drept cantitatea necesară să iasă la sigur. Asta însă nu înseamnă că trebuie să mănânci numai piept de pui. Cu cât mai variat îți formezi consumul zilnic de proteine, cu atât mai bun! Surse de carbohidrați, adică energia necesară Aici urmează faptul că nu este o cantitate anume de carbohidrați în dieta pentru dezvoltare în masă pentru toată lumea.

Dieta Medifast - slabeste sanatos prin metoda 5+1

Pentru cel care se îngrașă ușor este de ajuns și puțin, pentru cel care obține masa cu greu poate avea nevoie de cantitate enormă pentru creștere. Cum putem forma atunci o regulă generală? Nu putem. Dar dacă luăm în considerare cele trei tipuri de constituție, putem să spunem câteva obiective! Dacă nu începe dezvoltarea, atunci să crească doza zilnică la ceai de salvie pt slabit grame, și să aștepte să vadă ce se întâmplă.

În momentul în care începi să te îngrași, știi că ai ajuns la punctul în care nu merită să mărești doza zilnică de carbohidrați.

Dieta pentru definire: cum şi ce consumăm să slăbim?

Cel care se întărește ușor, cu constituția mezomorfă, dar poate să se și îngrașe, dar nu atât de drastic ca și endomorfii. Practic nu trebuie să-ți fie teamă de îngrășare, dar oricum vei avea nevoie de o cantitate de carbohidrați care sigur că nu va fi plăcut de consumat.

Deci poți vedea drept cantitatea slabire prin alergare poate fi de grame de carbohidrați, sau chiar și mai mult. După constituția corpului dieta slabire bodybuilding să hotărești de la ce cantitate începi consumul carbohidraților, și experiențele tale vor decide până unde îl vei crește!

Dar din ce să-l consumi? Dacă se poate, nu din zahăr. Consumă carbohidrații cu absorbție rapidă numai după antrenament, în celelalte momente ale zilei străduiește-te să consumi carbohidrați complecși, ca și orezul, cartofii, cerealele dieta slabire bodybuilding și legumele. Normal că cu un pic de atenție poți consuma și fructe, nu sunt un obstacol în timpul dezvoltării în masă. Evită produsele de panificație și pastele făcute din făină albă.

Citițiși