Ce ar trebui să mănânce sportivii să piardă în greutate. Alimentația la sportivi

ce ar trebui să mănânce sportivii să piardă în greutate

Dieta pentru sportivi Scopul acestor diete este de a oferi o nutriție adecvată pentru antrenamente, recuperări și competiții sportive de anduranță, cum ar fi alergarea pe distanțe lungi și înot, competiții de tenis și triatloane unde activitatea continuă este menținută timp de mai mult de 80 de minute. Gama prezentată mai jos provine dintr-un plan alimentar pentru sportivi cu greutatea cuprinsă între 55 și 75 de kilograme. Porțiile de cereale, tuberculi, fructe și legume pot varia în funcție de intensitatea și durata sesiunilor de antrenament.

Please wait while your request is being verified...

Este recomandabil să mâncați rațiile de energie sugerate și să modificați rațiile de carbohidrați în funcție de apetitul fiecărei persoane. Este recomandabil să țineți o evidență săptămânală a greutății pentru a controla nevoile de energie. Aceste alimente sunt pâine, orez, paste, cereale, fructe și tuberculi.

dieta de slabit 8 kg intr- o luna

Porții suplimentare de carbohidrați pot fi consumate cu câteva zile înainte de competiție pentru a satura ficatul și mușchii cu glicogen modul în care este stocată glucoza. Lichide: corpul trebuie să fie bine hidratat în timpul și după antrenamente și competiții. Trebuie acordată atenție consumului de băuturi care conțin cofeină. Dieta trebuie să fie scăzută în: Grăsimi: alimentele bogate în grăsimi trebuie evitate.

Consumul unei cantități mici de grăsimi este necesar pentru o sănătate bună, în special pentru absorbția vitaminelor liposolubile. Grăsimea nu este o sursă bună de energie pentru munca musculară, de aceea este indicat să consumați alimente cu conținut scăzut de grăsimi și să evitați utilizarea de grăsimi suplimentare, cum ar fi untul, margarina, smântâna și maioneza.

Fibre: sportivii de rezistență trebuie, în general, să mănânce o cantitate mai mare de alimente, deci nu este recomandabil să consumați alimente cu un conținut ridicat de fibre, deoarece sunt foarte sățioase.

Exemplu de meniu pentru sportivi de anduranță Următoarea dietă este sugerată pentru aceste slabire omni de sportivi: Mic dejun 2 pahare de apă la ridicare. Roșii feliate sau legume verzi după gust.

9 modalități dovedite științific de a slăbi pentru sportivi

Decafeați ceai sau cafea cu puțin lapte degresat, dacă doriți. Gustare la mijlocul dimineții 2 felii de pâine cu gem sau miere, sau o felie de pâine cu o banană mare. Alimente grame de carne roșie slabă sau pui sau grame de pește la grătar sau aburit sau ouă cu 30 de grame de brânză Oaxaca. Morcovi sau legume verzi după gust.

Gustare de după amiază 1 pâine integrală de grâu cu miere sau gem.

Dieta pentru sportivi

Masa de seara Un sandviș cu 60 de grame de pui sau șuncă cu conținut scăzut de grăsimi sau ton slabeste fara sport brânză sau 2 ouă. Salată de legume după gust. O bucată de fruct proaspăt.

Cu toate acestea, un procent ridicat de grăsime poate avea efecte negative asupra performanței sportivilor. Deși nu există lipsă de sfaturi pentru pierderea în greutate pe internet, sportivii ar trebui să abordeze pierderea în greutate cu precauție. Nerespectarea acestui lucru poate afecta negativ antrenamentul și poate duce la pierderea mușchilor valoroși. O dietă necorespunzătoare poate fi, de asemenea, diferența dintre câștigarea cursei și nici măcar calificarea. Aceste 9 sfaturi pentru slăbit sunt destinate special sportivilor.

Cafea sau ceai decofeinizat cu puțin lapte degresat, dacă chimenul slabeste. Consumul de lapte de mililitri pe zi de lapte degresat.

Alimentele trebuie consumate cu 2 sau 2 ore și jumătate înainte de antrenament. Recomandări: Răspândiți consumul de alimente pe tot parcursul zilei și lăsați timp pentru digestie înainte de antrenament. Creșteți consumul de ce ar trebui să mănânce sportivii să piardă în greutate de pâine sau tuberculi, dacă este necesar, pentru a menține greutatea corporală sau pentru stocarea glicogenului cu două sau trei zile înainte de competiție.

Bea apă pe tot parcursul zilei. Evitați grăsimile și uleiurile, alimentele prăjite și gustările.

moduri de slăbire

Dacă este necesar să consumați cantități mai mari de alimente, reduceți consumul de alimente bogate în fibre. Dietele pentru sporturile de forță Scopul acestor diete este de a oferi nutriție adecvată pentru antrenament, recuperare și competiție în sporturile de forță, cum ar fi fotbalul, hocheiul, baschetul și culturismul.

Gama prezentată mai jos este concepută pentru sportivi cu greutatea cuprinsă între 75 și de kilograme.

Ce să Mănânci ÎNAINTE și DUPĂ Antrenament pentru a Crește - Mese și Suplimente recomandate

Porțiile de cereale și tuberculi pot varia în funcție de intensitatea și durata ședințelor de antrenament. Se recomandă o verificare săptămânală a greutății pentru a controla aportul de energie. Dieta trebuie să fie RIDICATĂ în: Carbohidrați complecși: alimente precum pâine, orez, paste, cereale pentru cutie, fructe și legume rădăcinoase ar trebui incluse în fiecare masă pe tot parcursul zilei.

Culturistii doresc să crească masa musculară, așa că au tendința de a utiliza proteina ca sursă de energie, dar acest lucru nu este convenabil, deoarece sunt produse deșeuri suplimentare care fac ca ce ar trebui să mănânce sportivii să piardă în greutate să funcționeze mai mult. Lichide: corpul trebuie să fie bine hidratat în timpul și după antrenament, de asemenea, în timpul competițiilor pentru a ajuta la eliminarea deșeurilor.

Dieta ar trebui să fie scăzută în: Grăsimi și uleiuri: Ar trebui evitat consumul de alimente bogate în grăsimi. Consumul unei cantități mici de grăsimi este necesar pentru absorbția vitaminelor liposolubile. Grăsimea nu este o sursă bună de energie pentru munca musculară, de aceea este de preferat să alegeți alimente cu un conținut scăzut de grăsimi și să evitați adăugarea de margarină, unt, ulei, smântână și maioneză la alimente.

Ce ar trebui să mănânce sportivii să piardă în greutate

Dieta ar trebui să fie MODERATĂ în: Proteine: Sportivii trebuie să își mărească aportul de porții de alimente proteice pentru a asigura o restaurare și o creștere musculară adecvată în mărime sau puteredar nu în detrimentul alimentelor bogate în carbohidrați. Sportivii care doresc să piardă grăsimea corporală și să câștige mai mult tonus muscular pentru o competiție ar trebui să mănânce zilnic o porție de alimente proteice pentru fiecare kilograme de greutate corporală, unde o porție echivalează cu 30 de grame de carne roșie slabă, pui sau piele fără piele.

Fibră: Deoarece sportivii de forță trebuie să consume uneori cantități mari de alimente pentru a menține sau crește greutatea corporală, trebuie să consume alimente bogate în fibre într-un mod moderat, deoarece sunt foarte sățioși. Ar trebui să aleagă alimente cu mai puține fibre, cum ar fi pâine albă, chifle și chifle care nu sunt făcute cu făină de grâu integral.

De unde să cumpăr și cât costă suplimentele sportive Nutriția sportivă pentru creșterea masei musculare este vândută în magazinele specializate.

Nu sunt necesare cantități mari de legume, dar este important să fie incluse în dietă cel puțin o dată pe zi. Cofeina și randamentul Cofeina este probabil cel mai popular medicament disponibil în lume. Cofeina se găsește în frunzele, semințele și fructele plantei de cafea.

modalități de alăptare a mamei să piardă în greutate

Cofeina acționează ca un stimulent ușor asupra sistemului nervos. Crește atenția, vigilența și capacitatea mentală. Consumul de cofeină are și efecte negative, cum ar fi producerea de anxietate la unii oameni, tulburări gastro-intestinale, nervozitate, iritabilitate, insomnie și incapacitate de concentrare.

Care este cea mai bună dietă pentru sportivii TaeKwondo?

Utilizarea cofeinei la sportivi a provocat multe controverse, deoarece efectele negative pot modifica performanța sportivilor. Unele studii arată că consumul de cofeină înainte de efort poate crește performanța sportivului, cu toate acestea, alte studii arată că cofeina nu aduce beneficii deloc sportivilor. Datorită acestor studii, există multe teorii supuse discuției. Comitetul Olimpic Internațional și Comitetul Olimpic al Statelor Unite au enumerat cofeina în doze mari ca medicamente interzise.

Dacă o concentrație de urină de 12 micrograme de cofeină pe litru de urină este pozitivă pentru medicamentele cu cofeină, acest lucru duce la descalificarea sportivului. Aceste niveluri ilegale de cofeină sunt detectate în organism dacă se consumă timp de 2 până la 3 ore 7 căni de cafea, 16 cola, 34 căni de ceai cu gheață sau 11 capsule de medicamente care conțin cofeină.

Ce este după antrenament?

După cum se poate observa, această cantitate este foarte mare, iar beneficiile asupra performanței sportivilor au fost observate la niveluri echivalente cu 2 ½ cești de cafea.

Dacă decideți să consumați cofeină înainte de exerciții, este convenabil să luați în considerare următoarele sfaturi: Cofeina este un diuretic care stimulează pierderea de apă.

  1. Remedii eficiente pentru reducerea obezității Una dintre cele mai mari boli care apar astăzi din cauza stilului de viață nesănătos este obezitatea.
  2. A slabi traducao em portugues

Trebuie să beți lichide suplimentare pentru a compensa pierderile de lichide. Consumul de miligrame de cofeină pe kilogram de greutate slăbire în plus noi cu o oră înainte de efort poate îmbunătăți rezistența în activitățile care durează mai mult de o oră.

Pagina principala Care este cea mai bună dietă pentru sportivii TaeKwondo?

Consumul de doze de cel mult 6 miligrame de cofeină pe kilogram de greutate corporală poate minimiza efectele negative ale acesteia. Nu trebuie să încercați niciodată cofeina pentru prima dată înainte de o competiție. Efectele psihologice variază între diferite persoane și, în funcție de doză și de frecvența cu care este ingerată cofeina, de compoziția corpului și de nivelurile de anxietate ale fiecărui individ.

NOTĂ: Cei cu probleme ale vezicii urinare, cum ar fi cistita, ar trebui să se abțină de la consumul de cofeină. De asemenea, persoanele care suferă de boli de inimă, glaucom și chisturi toracice.

cat trebuie sa mananci pe zi ca sa slabesti

Nevoile sportivului Importanța unei alimentații adecvate este un fapt cunoscut sportivilor și antrenorilor acestora.

Citițiși