Cum să slăbești la 50 de ani, Cum să slăbești după 50 de ani - Dietă & Fitness > Dieta - casafuneraramihai.ro

cum să slăbești la 50 de ani

cum să slăbești la 50 de ani

Multe femei trecute de 50 de ani caută un regim alimentar care să le sprijine sănătatea creierului, să le ajute să țină sub control simptomele menopauzei, dar și să aibă grijă de sănătate în general. Următoarele diete sunt ușor de urmat, adaptabile, nu presupun restricții, sunt echilibrate din punct de vedere nutritiv și sunt sprijinite de studii.

Dieta Mediteraneană Dieta mediteraneană este de câțiva ani considerată cea mai bună dietă din toate punctele de vedere.

cum să slăbești la 50 de ani

Aceasta are la bază obiceiurile alimentare ale localnicilor din Grecia și sudul Italiei, din perioada și este caracterizată de conținutul scăzut de grăsimi saturate.

În principiu, această dietă presupune consumul de fructe și legume, leguminoase, nuci și cereale integrale.

cum să slăbești la 50 de ani

Dieta DASH, bună pentru sănătatea inimii Potrivit Centrului de Prevenție și Control al Bolilor, bolile cardiovasculare sunt principala cauză de deces în rândul femeilor trecute de 50 de ani. Mia mult, hipertensiunea arterială este și slabire xbody un factor de risc pentru bolile de inimă.

Dieta DASH este caracterizată de conținutul scăzut de sodiu, și recomandă consumul de alimente bogate în calciu, potasiu și magneziu, menite să reducă tensiunea.

cum să slăbești la 50 de ani

Este o opțiune ideală pentru persoanele care vor să crească aportul de fibre și proteine în organism și, comparativ cu alte diete stricte, dieta Flexitariană conferă o cantitate mare de fier și omega-3 datorită alimentelor ca pește sau carne roșie.

Dieta MIND, bună pentru sănătatea minții Vârsta și sexul sunt principalii factori de risc pentru demență, atât în rândul femeilor, cât și al bărbaților. Două treimi dintre persoanele care suferă de Alzheimer, cea mai comună formă de demență, sunt femei.

Gimnastica pentru cei peste 50 de ani

Dieta MIND a fost dezvoltată pentru a reduce acesr risc, dar și a altor tipuri de declinuri mintale asociate înaintării în vârstă. Dieta presupune consumul de cereale integrale, fructe de pădure, legume verzi, fasole, ulei de măsline și pește gras și se evită almente ca brânza, carnea roșie, cartofii prăjiți, untul și dulciurile.

Iubeşte să

cum să slăbești la 50 de ani

Citițiși