Cum să faci exerciții pentru a pierde în greutate, Cum poți pierde în greutate dacă faci DOAR mișcare - Slab sau Gras

Cele mai bune 8 exerciții pentru pierderea în greutate

iaurt cu scortisoara slabeste cum să piardă în greutate pe fluoxetină

Sănătatea Dinților Cum să pierzi în greutate doar prin exerciții fizice Pierderea în greutate nu trebuie să fie complicată: dacă arzi mai multe calorii decât consumi, vei pierde în greutate! Cu toate acestea, nu trebuie să urmați o dietă strictă sau să numărați fiecare calorie pentru a avea succes în pierderea în greutate. Dacă creați un stil de viață activ și faceți exercițiul fizic un obicei, veți putea pierde în greutate. Pași Metodă 1 din 3: Crearea unui plan de exerciții 1 Scrieți-vă obiectivele de exercițiu.

Simplul act de a-ți nota obiectivele te face mult mai probabil să le îndeplinești.

slabire oblice cat sport trebuie sa faci ca sa slabesti

Faceți-vă obiectivele realiste. Dacă nu ați alergat niciodată o milă, nu vă atingeți obiectivul de a alerga două mile pe zi în prima săptămână de exerciții.

Creați un program. Vrei să ai setate zile pentru antrenamente.

Cum poți pierde în greutate dacă faci DOAR mișcare

Ar trebui să măriți treptat durata și dificultatea antrenamentelor. Două Creați sesiuni cardio de înaltă intensitate. Antrenamentele cardio sunt o parte esențială a arderii caloriilor și a grăsimilor. Cu cardio, puteți arde o mulțime de calorii într-un timp scurt. Alegeți tipul de cardio care vă place. Unele tipuri de cardio includ: mersul pe jos, înotul, alergareși sărind coarda. Faceți cardio-ul timp de cel puțin douăzeci de minute la un moment dat pentru un beneficiu maxim.

Adauga la intervale la antrenament. De exemplu, sprintează cât de repede poți un minut, apoi mergi timp de două minute, apoi sprintează din nou timp de un minut și mergi din nou timp de două. Adăugați treptat mai multe repetări în rutina dvs. Când faceți intervale, utilizarea aparatelor cardio cum ar fi benzile de alergat, alpiniștii, elipticele, canotajele și bicicletele staționare poate fi de ajutor, deoarece vă puteți menține viteza constantă.

Cele mai bune 8 exerciții pentru pierderea în greutate

Chiar dacă cardio este cel mai rapid mod de a pierde grăsimi și de a arde calorii, antrenamentul de forță este o parte importantă a menținerii greutății și a menținerii masei musculare.

Pe măsură ce mușchiul tău crește, crește și metabolismul. Nu aveți nevoie de o sală de sport pentru a vă antrena.

De asemenea, poate fi greu să găsești timpul pentru exerciții fizice. Este posibil să slăbești fără să faci niciuna din aceste activități? Utilizarea unei varietăți de metode de control al greutății este vitală pentru menținerea unei greutăți sănătoase a corpului. În acest articol, afli 14 tehnici pe care oamenii le pot folosi pentru a slăbi fără dietă sau exerciții fizice. Îmbunătățește-ți abilitățile de gătit.

Începeți cu exerciții de greutate corporală. Acestea includ: ședințe, abdomene, flotări, scânduri, burpees și lunges. Adăugați treptat greutăți. Exerciții cu gantere, cum ar fi bucle sau extensiile tricepiene, pot ajuta în special la direcționarea brațelor și la reducerea grăsimii brațelor. Dacă faceți aceleași exerciții în fiecare zi, veți avea mai cum să faci exerciții pentru a pierde în greutate șanse să vă ardeți și să vă plictisiți sau să ajungeți la un platou de fitness și veți avea dificultăți în a pierde în greutate.

poti sa slabesti cu pufuleti etapele curei de slabire

Zile alternative între antrenament cardio și forță. Comutați cardio. Poate mergi la o plimbare lungă cu bicicleta într-o zi și o alergare data viitoare când faci cardio. În antrenamentul de forță, petreceți o zi pe săptămână concentrându-vă asupra nucleului, o zi pe partea superioară cum să slăbești în picioarele și șoldurile unui bărbat corpului și o zi pe partea inferioară a corpului.

Dacă poți, participarea la un curs de exerciții poate fi extrem de benefică pentru rutina ta de exerciții. În cadrul unei clase, cel mai probabil un profesor te va împinge mai tare decât te-ai împinge. De asemenea, veți avea responsabilitatea colegilor de clasă. Dacă plătiți clasele în vrac în avans, veți fi mai predispuși să continuați să mergeți în mod regulat.

Publicitate Metodă Două din 3: Cultivarea unui stil de viață activ 1 Ușurință în exerciții. Dacă nu faceți deja exerciții fizice constante, scufundarea cu capul într-un regim intens poate fi descurajantă și chiar poate provoca răniri.

Fii creativ și găsește mici modalități de a adăuga mai multă mișcare în ziua ta. Faceți treburile casnice și curțile. Spălarea, praful, greblarea, plivirea și tunderea sunt toate modalități excelente de a arde calorii. În plus, îți vei verifica unele dintre treburile tale. Ieșiți din drum pentru a merge mai mult. Parcați la 15 minute de clădirea de birouri sau la cel mai îndepărtat capăt al parcării unui magazin. Plătește-ți benzina în interior și intră într-un restaurant în loc să folosești un drive-thru.

Arde caloriile, iar acest lucru joacă un rol cheie în pierderea în greutate. Pe lângă faptul că te ajută să slăbești, exercițiul fizic a fost asociat cu multe alte beneficii, inclusiv o dispoziție îmbunătățită, oase mai puternice și un risc redus de multe boli cronice.

Luați întotdeauna scările în loc de lift sau scări rulante. Deși acestea sunt mici ajustări, caloriile pe care le ardeți se adună. Două Adăugați o plimbare zilnică. Mersul pe jos este neintimidant și este o modalitate excelentă de a obține o formă care să fie blândă cu corpul tău.

Puteți merge pe jos oriunde: în jurul biroului dvs. Planificați-vă traseul înainte de plimbare, astfel încât să știți cât de departe veți merge. Mergeți cât puteți, cât mai multe zile din săptămână. Treizeci de minute pe zi sunt un supliment excelent pentru rutina de exerciții.

cel mai bun supliment de ardere a grăsimilor burta care pastile de slabit sunt eficiente si sigure

Dacă sunteți în măsură să faceți acest lucru, luați în considerare mersul cu bicicleta la locul de muncă. Ciclismul este o modalitate excelentă de a adăuga cardio în rutina ta. Dacă mergeți cu bicicleta la locul de muncă, nu numai că vă veți îmbunătăți condiția fizică, veți economisi și bani pe gaz și veți ajuta mediul înconjurător prin reducerea emisiilor. Chiar și mișcările minuscule, cum ar fi atingerea degetelor de la picioare la un cântec atrăgător, vă pot ajuta să vă îmbunătățiți bunăstarea generală.

Dacă aveți dorința de a vă deplasa, nu o suprimați. Mutați-vă degetele, oscilați înainte și înapoi, schimbându-vă poziția de așezare, jucați-vă cu obiecte din apropiere. Nu stați în timp ce gândiți sau așteptați. Ridică-te și pășește. Dacă lucrați într-un cadru de birou, acesta este un mod ideal de a încorpora ceva antrenament de forță în ziua dvs.

Pur și simplu așezați-vă pe minge de stabilitate în loc de un scaun de birou. Dacă nu îți place ideea unei mingi de stabilitate, ia în considerare un birou în picioare.

Acesta este un stimulent pentru tine de a ieși afară pe jos și va aduce beneficii și animalului tău de companie. Dacă nu aveți un câine, gândiți-vă la mersul unui câine pentru un prieten sau la publicarea unei reclame pentru a fi un pasager de câini ca o lucrare secundară.

Dacă sunteți de acord să vă plimbați animalul de companie al altei persoane, veți fi responsabil pentru planurile dvs. Un dispozitiv cu brățară vă poate ajuta să urmăriți cât de mult vă creșteți cu adevărat mișcarea zilnică. În plus, văzându-l la încheietura mâinii va fi un memento pentru a vă deplasa. Publicitate Metodă 3 din 3: Încercarea unui antrenament echilibrat pentru pierderea în greutate pentru începători 1 Întindeți-vă corpul.

Exerciții pentru slăbit – cele mai eficiente antrenamente pentru scăderea în greutate

Intinderea activă înainte de a vă antrena este un obicei bun de a intra. Vă va ajuta să vă relaxați mușchii și să vă împiedicați să vă răniți, astfel încât să vă puteți continua antrenamentele la timp. Unele întinderi active bune pe care le puteți încerca sunt cercurile brațelor, leagănele picioarelor, pompele pieptului, rândurile brațelor și îndoirile genunchiului.

Faceți 20 de plimbări în jurul camerei sau afară pe trotuar. Această întindere dinamică cu încălzirea picioarelor. Stai în poziție verticală și apucă-ți unul dintre picioare în spatele tău cu o îndoire la genunchi.

Top 5 Exercitii pe care sa le faci Acasa pentru Masa Musculara

Trageți-l cât mai aproape de corpul dvs. Apoi, schimbați partea.

Cultivă un stil de viață activ

Acest lucru vă va întinde mușchii quad. Două Mergeți și alergați la intervale de 25 de minute. Într-un antrenament pentru începători, puteți efectua intervale de alergare mai scurte. Acest lucru cum să faci exerciții pentru a pierde în greutate poate face cu ușurință în exterior cu un cronometru sau pe o bandă de alergat.

Mergeți patru minute, apoi alergați energic timp de un minut. Repetați această secvență de încă trei ori.

Creează-ți un program de antrenament

Apoi, după ultima alergare, mergeți încă cinci minute pentru a vă răcori. Asigurați-vă că, pe porțiunile de mers ale intervalelor dvs. Efectuarea unei secvențe mici de exerciții de greutate corporală după intervale vă poate ajuta să ardeți mai repede grăsimile. Așezați-vă pe spate pe un tampon sau prosop confortabil din spumă. Așezați picioarele plate pe podea și îndoiți ușor genunchii.

Dacă faceți abdomene, ridicați-vă corpul până la genunchi și apoi înapoi la pământ. Mergeți până la genunchi dacă doriți să faceți ședințe. Puteți fie să faceți cele 50 de greșeli, fie să vă așezați dintr-o dată, sau să le împărțiți în două seturi de 25, cu o pauză între ele.

Dacă întâmpinați flexibile prea dificile la început, le puteți modifica. Pur și simplu puneți genunchii pe podea în timp ce faceți flotări, dar mențineți restul corpului aliniat în linie dreaptă. Puteți face toate dintr-o dată sau în două seturi de 10, cu o pauză între ele. Plank-ul este un exercițiu bun pentru a termina, deoarece vă utilizează întregul corp, astfel încât să vă terminați antrenamentul puternic.

Poziția plăcii arată ca partea de sus a unei flotări înainte de a vă îndoi brațele. Vrei ca corpul să fie drept, ca o scândură. Puteți modifica scândura sprijinindu-vă pe antebrațe în arkopharma fiole de slabit de mâini. Publicitate Căutare Adăugați o întrebare nouă Întrebare Voi slăbi dacă fac mișcare de 30 de minute pe zi?

Julian Arana, M. Julian are peste 12 ani de experiență în formare personală și antrenor. Are o diplomă de licență în fiziologie a exercițiilor de la Universitatea Internațională din Florida și un MS în fiziologie a exercițiilor, specializat în rezistență și condiționare de la Universitatea din Miami.

Exercitiile fizice te vor ajuta absolut sa slabesti, dar numai daca arzi mai multe calorii decat consumi in fiecare zi. Întrebare Cât durează un începător să piardă grăsimea din burtă?

Reader Interactions

Din este antrenor personal și instructor de fitness. Michele Dolan Răspuns expert certificat pentru antrenorul de fitness Din păcate, nu putem viza pierderea de grăsime dintr-un singur loc al corpului nostru. Cu toate acestea, a face cardio vă poate ajuta să pierdeți grăsimea corporală.

Genetica dvs. Întrebare Pot pierde în greutate doar făcând mișcare și nu schimbându-mi dieta?

Exerciții eficiente pentru slăbit acasă

Despre acest articol este vorba. Puteți pierde în greutate doar făcând mișcare, dar numai dacă faceți suficient exercițiu pentru a arde mai multe calorii decât mâncați.

Întrebare Putem pierde în greutate sărind? Saltul este o formă excelentă de exerciții cardio pentru a lucra în rutina ta. Întrebare Cum îmi reduc grăsimea din burtă? Nu poți pierde în greutate într-o singură zonă a corpului tău, dar îmbunătățindu-ți starea generală de fitness și angajându-te să faci exerciții fizice regulate te va ajuta să scazi grăsimea în general.

În plus, puteți adăuga mai multe exerciții abdominale, cum ar fi abdomene și ședințe, pentru a tonifica mușchii din stomac. Întrebare Este necesar să fac stații, flotări și scânduri toate într-o singură zi pentru a slăbi?

Nu trebuie să faceți niciun exercițiu special.

slăbește curățând corpul arderea grasimilor 5k

Creați planul de exerciții care funcționează pentru dvs. Pentru pierderea în greutate, cel mai important tip de exercițiu de făcut este cardio - lucruri precum alergarea, ciclismul, sportul etc. Întrebare Vărsatul pe o trambulină contează ca o activitate cardiovasculară? Da, dar ar trebui să o faci mult timp. Ar fi mai bine să faceți exerciții fizice să săriți fără o trambulină, deoarece trambulina face multă treabă pentru dvs.

Citițiși