Alimentație sănătoasă cum să mănânci pentru a pierde în greutate. Nutriție adecvată pentru pierderea în greutate - Power Keto

Dieta OMAD: este sănătos să mănânci o dată pe zi?

Ce este un plan de dietă sănătoasă pentru scăderea în greutate?

Controlează alimentația emoțională

Ce tipuri de poti sa slabesti pe spate ar trebui excluse din dietă pentru PP, câte proteine, carbohidrați și grăsimi ar trebui să consumați zilnic? Noțiuni de bază și reguli ale alimentației sănătoase Pentru rezultate optime, mai ales dacă abia începeți un stil de viață sănătos, puteți urma metoda MyPlate.

Adică împărțiți fiecare masă în 5 grupe de alimente. Citiți despre ele mai departe.

Cum să creezi un meniu pentru tine?

Ar trebui să încercați să împărțiți această cantitate în toate mesele și gustările pe parcursul zilei, mai degrabă decât să le transformați într-una sau două mese. Proteinele sunt deosebit de importante dacă încercați să obțineți pierderea în greutate prin arderea grăsimilor din corpul dumneavoastră. Faptul este că este nevoie de mai multă energie pentru descompunerea și asimilarea proteinelor decât orice alt macronutrienți, rezultând o cheltuială mai mare de calorii.

Cum să l ajuți să piardă în greutate Cerealele au adesea o proastă reputație, deoarece majoritatea alimentelor care conțin cereale în prezent sunt procesate industrial și transformate în carbohidrați rapizi, cum ar fi cerealele dulci și pâinea albă.

Dacă alegeți cereale și cereale neprelucrate, veți primi imediat toate beneficiile cerealelor: energie, vitamine și minerale necesare funcționării normale a organismului. De câte cereale aveți nevoie? Aveți nevoie de aproximativ șase porții de cereale sau de grame pe zi. O felie de pâine și o jumătate de cană de orez gătit sau paste contează ca o porție.

slabire 15 kilograme pastileslabit ro

Cel puțin jumătate din porții ar trebui să fie cereale integrale. Fruct Ce altceva mai trebuie să includeți în dieta dvs. Chiar și faptul că fructele conțin zahăr, mai exact fructoză, nu este o problemă atâta timp cât nu depășești aportul caloric zilnic. Corpul tău are nevoie de fructoză pentru a rămâne sănătos. Astfel, fructele sunt dulci în mod natural, ceea ce înseamnă că vă pot satisface pofta de zahăr dacă nu alimentație sănătoasă cum să mănânci pentru a pierde în greutate să savurați bomboane de ciocolată noaptea.

De cât fruct ai nevoie?

Ar trebui să consumați aproximativ două porții pe zi. Un măr întreg, portocaliu sau banană contează ca o singură porție. Ce fruct ar trebui să alegi?

Ce ar trebui exclus din dietă. Lista alimentelor de evitat pentru o pierdere eficientă în greutate

Ar trebui să mâncați în principal fructe proaspete și să vă limitați aportul de sucuri de fructe și alimente procesate, cum ar fi sosul de mere, de exemplu cu excepția cazului în care ați făcut-o singur. Legume Dacă vrei cu adevărat să știi cum să mănânci corect pentru a slăbi, amintește-ți doar legumele - noul tău prieten cel mai bun. Sunt bogate în fibre, ceea ce este benefic pentru sistemul digestiv.

ceai de scortisoara si miere pentru slabit margine de slabit max

De asemenea, au un conținut scăzut de calorii și sațietate, astfel încât să puteți mânca mai multe legume decât alte alimente și să consumați mai puține calorii în același timp, ducând în cele din urmă la scăderea în greutate de calitate.

Câte legume ar trebui să mănânci? Aveți nevoie de trei până la patru porții. Ce legume alegeți? Încercați să mâncați o mulțime de legume cu frunze verzi închise, cum ar fi spanac, varză, broccoli și sparanghel. Legumele cu amidon precum cartofii sunt, de asemenea, benefice. Gătirea legumelor nu fierbe, deoarece spală toți nutrienții este o modalitate de a îmbunătăți aroma dacă nu vă place să le consumați crude.

Ghid nutrițional

Produse lactate Consumăm produse lactate din cauza cantității lor ridicate de vitamine și minerale. Sunt alimente bogate în proteine, deci o gustare precum brânza de vaci este ideală dacă trebuie să mănânci ceva înainte de următoarea masă completă.

Deoarece produsele lactate sunt în general o sursă excelentă de proteine, ele fac, de asemenea, parte dintr-un pachet de slăbire. De câte produse lactate aveți nevoie?

retete salate de slabit modalitate rapidă de a pierde în greutate acasă

Aproximativ, aveți nevoie de aproximativ trei porții de produse lactate în fiecare zi. O cană de lapte sau iaurt contează ca o singură porție. Nu sunt produsele lactate în sine, ci substanțele nutritive care sunt importante pentru o dietă sănătoasă.

  • Care este cea mai bună dietă pentru pierderea în greutate sănătoasă?
  • Vă permite să mâncați orice tip de mâncare Mâncatul o dată pe zi este o dietă care a devenit populară.
  • Alimente sanatoase care va ajuta sa castigati in greutate
  • Ioana O componentă indispensabilă a procesului de slăbire este stabilirea unei nutriții adecvate.

Deci, dacă nu puteți mânca produse lactate din cauza alergiilor sau intoleranței la lactoză sau pur și simplu nu vă plac, există alte modalități potențiale de a obține acele vitamine și minerale esențiale și totuși obțineți rezultate excelente. Broccoli, varza, smochinele și portocalele sunt bogate în calciu.

Legumele cu frunze verzi închise varză, broccoliroșiile și citricele conțin vitamina C. Mineralele precum fosforul, magneziul și fierul se găsesc în multe alte alimente pe care le consumați deja. Puteți lua, de asemenea, o multivitamină zilnică pentru a umple toate acele lacune de micronutrienți.

Dar grăsimea? Grăsimile și uleiurile nu mai sunt din punct de vedere tehnic un grup separat de alimente. În timpul dietei, este posibil să consumați automat grăsimile de care aveți nevoie pentru a vă menține sănătoși. Și de unde obțin grăsimi? Dacă mâncați o varietate sănătoasă de alimente, ar trebui să obțineți toate grăsimile sănătoase de care aveți nevoie.

Adevărul despre carbohidrați Este posibil să fi auzit deja că nu toți carbohidrații zaharurile sunt răi. Când vedeți că experții vorbesc despre cât de rău este zahărul pentru dvs. Un astfel de zahăr este adăugat în alimentele noastre în timpul procesării din mai multe motive și ar trebui să fie limitat, dacă nu exclus. Cu toate acestea, glucidele găsite în cereale, fructe, legume și produse lactate nu sunt dăunătoare cu moderare.

Ce înseamnă PP pentru pierderea în greutate?

Nu ar trebui să fii intimidat de acest tip de zahăr. În corpul tău, se transformă în energia de care ai nevoie pentru a rămâne sănătos. Câte calorii ar trebui să consum pe zi? Acum, că știi cum să mănânci bine pentru pierderea în greutate, probabil că încă te întrebi câte calorii poți mânca pe zi.

Câte calorii ar trebui să consum pe zi?

Din punct de vedere tehnic, nu trebuie să numărați calorii dacă nu doriți. Standardul pentru bărbați și femei este de kcal. Vă puteți calcula necesarul de calorii dacă doriți cu adevărat să le cunoașteți și să le urmăriți zilnic, dar totul depinde de ceea ce mâncați și de cât de activ sunteți. În schimb, acordați atenție tipurilor de alimente și dimensiunilor de servire, deoarece aceasta poate fi o modalitate mult mai eficientă, dar mai puțin dificilă de a obține rezultate.

Calculul aportului zilnic de calorii pentru scăderea în greutate Pentru a afla de câte calorii aveți nevoie pe zi, puteți utiliza una dintre formulele de calcul al caloriilor. Formula cea mai frecvent utilizată este Tom Venut. Este deosebit de important să cunoașteți conținutul de calorii al dietei, când greutatea s-a oprit după obținerea anumitor rezultate, atunci va fi mai ușor să tăiați dieta cu încă de calorii și să continuați să slăbiți.

Influența hormonilor asupra greutății corporale

Țineți evidența soldului dvs. Pentru a pierde în greutate fără a dăuna sănătății și a menține o bună sănătate, armonie, organismul are nevoie de suficiente proteine, grăsimi și carbohidrați.

Proporții aproximative - 75 g proteine: 60 g grăsimi: g carbohidrați: 30 g fibre. Este important să luați masa? Faceți-o mai ușor pentru dvs. Dacă preferați să mâncați șase mese mici pe zi decât trei mese mari pe zi, faceți acest lucru. Dacă vă place să vă răsuciți la fiecare câteva ore, atunci este suficient să mâncați de 3 ori pe zi la o oră convenabilă.

Doar nu săriți peste mese veți ajunge să mâncați, dar undeva în noapte și să sabotați rezultate potențial de calitate. Dieta este importantă, dar nu în termeni de timp, ci în calitate. Meniu și planificare a meselor Puteți mânca mai multe mese complete și echilibrate în fiecare zi, menținând o alimentație sănătoasă cum să mănânci pentru a pierde în greutate sănătoasă.

Produsele alimentare care ajuta la cresterea in greutate

Secretul este să mănânci diferite alimente. Mai jos este un eșantion de meniu pentru micul dejun, prânz și cină pentru a vă ajuta să începeți să vă planificați mesele. Rația zilnică: Iaurt grecesc slab sau fulgi de ovăz cu fructe și granola Jumătate de covrig cu cremă de brânză fără grăsimi Prânz 2 articole de shawarma tortilla, carne de vită, salată, guacomol, smântână 1 castron de orez brun gătit cu fasole la cuptor Cina Salată mică salată, ceapă roșie, roșii, brânză, sos italian Piept de pui la cuptor 1 castron de fasole verde Cartofi la cuptor cu brânză Idei de gustări Unt de țelină și nuci Legume proaspete cu hummus.

Citițiși