Slabire prin post intermitent, Postul intermitent – efecte asupra slăbitului și sănătății

slabire prin post intermitent

Recomandari si concluzii: Despre Postul intermitent si autofagie.

WhatsApp Postul intermitent PI a devenit in ultimii ani una dintre cele mai populare metode nutritionale de a slabia-ti imbunatati sanatatea si a-ti simplifica stilul de viata. Spre deosebire de dietele de slabit care iti spun ce sa mananci, PI se axeaza pe cand mananci: prin limitarea numarului de ore in care poti consuma alimentele dorite, ajungi sa scazi caloriile si sa slabesti. Dar kilogramele in minus nu sunt singurele beneficii pentru sanatate ale PI. Descopera, in articolul de fata, cum te ajuta concret postul intermitent, care sunt cele mai populare 6 metode de abordare si raspunsurile la cele mai comune intrebari legate de PI! Ce este postul intermitent?

Ce sunt? Cum te ajuta in slabire si viata sanatoasa? Tipuri de post intermitent. Autofagia si sanatatea Gasirea unei stil alimentar, care sa dea roade pe termen lung, dar care sa nu faca organismul sa sufere, nu este intotdeauna usoara.

Intermittent fasting IF sau postul intermitent este una dintre cele mai populare si in tendinte metode de pierdere in greutate si de mentinere a loss pt slabit pe termen lung.

slabire prin post intermitent mananca mai putin si vei slabi

Numeroasele studii efectuate recent arata ca este o modalitate foarte eficienta de a slabi, a avea o sanatate si in psihic mai bun si de a trai mai mult. De aceea, astazi vreau sa va vorbesc despre postul intermitent si autofagie, precum si despre rolul lor in a obtine o slabire sanatoasa si de durata. Ce este postul intermitent? Postul intermitent presupune alternarea perioadelor in care mananci normal, cu cele in care reduci aportul caloric sau cantitatea de alimente.

Experiența mea cu postul intermitent - Emoții și kilograme în plus

Acest tip de dieta poate fi folosit in mai multe variante. Exista un tip de post zilnic, unul saptamanal si unul lunar. In fiecare dintre aceste variante pentru un anumit interval orar, zi sau zile se va reduce cantitatea de alimente sau nu se va manca nimic.

Se poate opta pentru una dintre variante in funcție de metabolism, de starea de sanatate, de rezistenta organismului sau de motivatia intrinseca pe care o ai. In tot acest proces exercitiul, obisnuinta si o stare mentala buna, garanteaza cele mai bune rezultate. Modelul de regim post intermitent este o metoda foarte buna pentru o programare si o planificare mult mai atenta a meselor.

Istoria intermittent fasting postului intermitent Postul este un obicei curativ recomandat in multe practici religioase.

#DESCOPERĂ: Postul INTERMITENT. Vedete care au slăbit și metodele exacte folosite de ele - KFetele

El este prezent in cele mai cunoscute religii, respectiv crestinism, islamism Ramadaniudaism Yom Kippurhinduism Vratabuddhism etc. Prin urmare existenta sa este foarte veche si datata cu mii de ani in urma.

Postul intermitent a inceput sa fie cercetat si folosit in scop terapeutic, pentru reducerea obezitatii de prin Primul studiu mai amanuntit a fost facut inatunci cand medicul Bloom si colegii sai au publicat un raport medical remarcabil despre beneficiile aduse de un regim de acest tip. In acele zile observatiile clinice au fost facute pentru un regim de zile.

Primul tip modern de intermittent fasting, cunoscut ca dietaa fost folosit in Marea Britanie din Modelul de cura de slabire post intermitent a fost popularizat slăbire bodysuit Martin Berkhan.

Acesta este considerat bunicul postului intermitent, numele sau fiind adesea asociat cu aceasta metoda de pierdere in greutate. Care sunt principalele tipuri de intermittent fasting?

Cum această învățătură budistă mi-a transformat viața

Cele mai cunoscute tipuri de intermittent fasting din zilele noastre sunt: 1. Această metoda este cunoscuta si sub numele de Leangains protocol si apartine expertul in fitness mentionat si anterior, Martin Berkhan. Se posteste timp de 20 de ore, putandu-se manca doar in restul de 4 ore. Ea a fost creata de Orim Hofmeler.

Eat-stop-eat sau abtinere de la mancare, o data sau de doua ori pe saptamana Este un tip de dieta mai dur, cu un interval de 24 de ore in care nu se mananca nimic. Acest tip de post intermitent a devenit cunoscut datorita expertului in fitness Brad Pilon. Pentru a ameliora senzatia de foame sunt permise doar cafea, apa slabire prin post intermitent alte bauturi fara calorii.

slabire prin post intermitent dieta pentru a slabi rapid pana la 5

Alternate-day fasting sau post alternativ Este un stil de alimentatie in care se tine post la fiecare a doua zi. Sunt cunoscute doua versiuni ale acestui tip de post intermitent, cu post negru sau post cu de calorii in ziua postului. Mituri despre postul intermitent Postul infometeaza Daca regimul adoptat este unul suportabil sau treptat, organismul nu are de suferit.

Postul Intermitent Si Autofagia | Stil de viata - Anca Alungulesei

Studiile au aratat ca postul intermitent accelereaza de fiecare data metabolismul, ceea ce nu se intampla in cazul dietelor mai lungi, la care, dupa o perioada, efectul stagneaza.

Postul afectează functionarea creierului Pentru a functiona corespunzator celulele nervoase folosesc mai multe resurse. Slabire prin post intermitent si in cazul posturilor lungi sau a infometarii, creierul are propriile resurse pentru a produce substantele necesare functionarii.

Saritul peste mese duce la ingrasare Daca in cazul anumitor diete mai dure acesta este efectul imediat dupa terminarea programului, in cazul postului intermitent organismul se regleaza mai usor si nevoia de compensare nu va fi la fel de mare.

Ce nu este postul intermitent? Postul intermitent nu este un program nutritional, ci un program de organizare a meselor.

Articole recomandate din categoria Diete de slabit

El nu iti spune ce sa mananci, ci cand sau cat sa mananci. Astfel el se poate plia foarte bine pe preferintele alimentare si recomandarile primite de la un terapeut in nutritie sau de la un medic nutritionist. Nu orice persoana poate folosi orice tip de post intermitent. In functie de starea de sanatate pe care o ai, exista contraindicatii si limitari.

Lifestyle guide

Intermittent fasting nu este un program care sa iti permita sa mananci nesanatos in afara zilelor de post sau sa te supraalimentezi in intervalul de timp ales pentru mese solide. In astfel de cazuri ceea ce se realizeaza in intervalul de post, se pierde prin dezordine alimentara.

  • Slăbești cu postul intermitent? - ce spun studiile
  • Am încercat postul intermitent timp de o lună. iată ce s-a întâmplat. - spirit de hack
  • Sfaturi pentru un post intermitent mai usor In timpul postului este bine sa bei multa apa.
  • Postul intermitent intermittent fastingadică un program alimentar care alternează perioade de post cu perioade de luat masa, devine o strategie tot mai populară pentru a fi în formă.

Ce este autofagia? Autofagia este metoda prin care organismul se autocurata de toxine, celule moarte si alte reziduuri, oferind acestuia posibilitatea de a crea celule noi si de a se regenera. Postul intermitent antreneaza autofagia, proces prin care celule folosesc proteinele uzate, invechite si disfunctionale pentru a produce energia necesara funcționarii si asigura reintinerirea organismului.

Autofagia este un factor esential pentru prevenirea imbatranirii, degradarii functiilor organice cancerului, Alzheimerului. Cum slabesti prin intermittent fasting post intermitent? Prin faptul ca se alternează perioade de alimentatie normala cu perioade in care nu consumi hrana solida, ci doar lichide, slabirea se produce treptat si sigur.

In acest fel se declanseaza procesul de autofagie, ceea ce implica atat o diminuare a celulelor adipoase, cat si o auto-reciclare a celulelor si proteinelor imbatranite si uzate. Postul intermitent — dublu beneficiu Astfel, beneficiile au doua directii, respectiv, atat pierderea in greutate, cat si regenerarea si refacerea organismului.

Fiind un proces alternativ si mai lent, postul intermitent duce la accelerarea constanta a metabolismului fara a pierde masa musculara.

Există mai multe metode de post intermitent.

Prin faptul ca vei ajunge sa mananci mai putin vei reuși sa-ti schimbi obiceiurile alimentare si stilul de viata. Organismul se va adapta cu acesta noua modalitate de hranire si iti va fi mult mai ușor sa mentii trendul sau greutatea obtinuta. Activarea procesului de autofagie prin postul intermitent Autofagia este un proces chimic natural, fundamental de autodistrugere si reciclare a celulelor, esențial in refacerea si regenerarea intregului organism.

De declanșarea sa sunt responsabile mai multe gene, așa cum a demonstrat cercetatorul japonez Yoshinori Ohsumi, care a castigat in premiul Nobel pentru aceasta descoperire. Autofagia este un proces esential in numeroase procese fiziologice, cum ar fi adaptarea la infometare sau raspunsul la infectii. Mutațiile genelor responsabile pentru autofagie pot cauza boli, procesul avand legatura cu cancerul si bolile neurologice. Autofagia este slabire prin post intermitent proces care este generat prin postul intermitent.

  • Postul intermitent – efecte asupra slăbitului și sănătății | Centrul Medical Superfit
  • One moment, please
  • Timp estimat de citire: 4 minute, 17 secunde Mai multe studii destul de restrânse arată că, adoptând acest fel de a mânca, poți obține beneficii, precum scădere în greutate, îmbunătățirea sănătății metabolice, protecție față de afecțiuni cronice.
  • Postul intermitent - slabeste fara sa renunti la alimentele tale favorite Postul intermitent - slabeste fara sa renunti la alimentele tale favorite Dacă vrei să scapi de kilogramele în plus, dar în același timp

Astfel, aceasta metoda de slabire sau regim de pierdere in greutate poate avea un rol mult mai important decat miza initiala. Prin autofagie, regimul intermittent fasting contribuie la scaderea sanatoasa in greutate, intarirea imunitatii, la refacerea organismului, la prevenirea cancerului si bolilor neurodegenerative. Resurse științifice:.

slabire prin post intermitent dieta de slabit mara banica

Citițiși