Ectomorf încercând să și piardă grăsimea de burtă,

Nuci de migdale arde grăsime

Ectomorf încercând să și piardă grăsimea de burtă, Cafea neagră arzător de grăsimi naturale

Pierde grasimi pe baza tipului de corp Pagina principala Cum să-ți pierzi rapid grăsimea din burtă pentru toate tipurile de corp Descoperirea celei mai bune abordări pentru pierderea grăsimii abdominale poate fi frustrantă și epuizantă. În primul rând, reducerea punctelor, [elaborarea unei anumite zone a corpului în speranța de a pierde în greutate acolo], se dovedește științific că este ineficientă.

cum să slăbești rapid în obraji și în pomeți gimnastica pentru slabit burta

Așadar, să faci mii de crunch și să ții scânduri în fiecare pauză publicitară în timp ce te uiți la televizor, pur și simplu nu o vei face pentru tine.

Și, din păcate, orice articol generic despre aplatizarea burticii dvs.

Ce să știți despre dieta endomorfă

Problema abordării unice este că fiecare corp este unic și va răspunde diferit la schimbările în dietă și la diferitele scheme de fitness. Aceste tipuri de corpuri au mai mult un spectru endomorf cum să și piardă grăsimea de burtă 3 categorii complet separate de oameni, deci este posibil să găsiți chiar și un amestec de sfaturi din 2 categorii care vă este de ajutor. Indiferent, identificarea locului în care vă aflați în spectru vă va ajuta să determinați cea mai eficientă abordare a pierderii de grăsime din mijloc.

Mai jos sunt 7 sfaturi pentru fiecare tip de corp unic pentru a pierde grăsimea din burtă. Ce tip de corp ești?

slabire sanatoasa la saptamana la mascul regim de slabit fara carbohidrati

Endomorf: "cu oase mari"; mai greu prin șolduri și coapse; tind să adauge cu ușurință grăsime. Nu treceți peste micul dejun Rezistați căderii în capcana sărind peste mese pentru a restricționa caloriile. Aveți tipul de corp pe care, în copilărie, îl puteți mânca orice doriți fără a câștiga un centimetru.

Aceasta înseamnă că metabolismul dvs. Ce să știți despre dieta endomorfă Aportul caloric în exces, [energie], poate fi stocat ca mușchi sau grăsime; dar în tinerețe corpul tău a ars întotdeauna excesul de energie! A fost frumos să nu depozitați grăsimi, dar problema cu lipsa mușchilor este că masa murele ard grasimile este esențială pentru menținerea greutății și arderea grăsimilor Antrenamentul, în special antrenamentul de forță, este cheia succesului dumneavoastră.

8 obiceiuri care te ajută să pierzi în greutate

Dacă nu vă alimentați corpul în mod regulat, mai ales după ce ați postit noaptea, corpul dvs. Opriți obsesia peste carbohidrați Din punct de vedere genetic, corpul tău este uimitor când se descompune și apoi folosește carbohidrații pentru energie. Nu sunt dușmanul tău!

Fiți atenți la dimensiunile porțiilor și mâncați carbohidrați de calitate și complexe, cum ar fi ovăzul, orezul brun și cartofii dulci. Aceste alimente vă vor alimenta în mod corespunzător pentru regimul de antrenament la care trebuie să vă angajați pentru a vă schimba compoziția corpului.

Vlad Ronea - Grăsimea de pe abdomen înainte și după pierderea în greutate bikini

Ce este dieta endomorfă? Aveți grijă să nu exagerați cu cardio Respectați de minute de condiționare cardio, maxim zile pe săptămână!

Metabolismul dvs. Din nou, acea energie este esențială pentru hipertrofie, [construind mușchiul - arderea ei cu prea mult cardio va face imposibilă schimbarea fizicului. Antrenează-ți forța cel puțin de 3 ori pe săptămână Pentru a construi cu succes masa musculară și a vă schimba compoziția corpului, trebuie să vă antrenați cu putere des și cu disciplină.

Păstrați antrenamentele de forță ectomorf încercând să și piardă grăsimea de burtă cardio în zile separate După cum am trecut deja, petrecerea unei cantități abundente de timp la sala de gimnastică nu va funcționa pentru tipul de corp. Se potrivește într-un solid de 3 zile de antrenament endomorf cum să și piardă grăsimea de burtă forță și alternează-l cu zile de cardio, ceea ce vă va lăsa zile de odihnă. Recuperează între exerciții Din același motiv pentru care doriți să păstrați forța și cardio-zile separate, veți dori, de asemenea, să vă recuperați timp de de secunde după fiecare set când vă antrenați forța.

Lipsa timpului de recuperare aduce o componentă aerobă în antrenamentele de forță care pot sabota aspirațiile unui ectomorf de a câștiga masă musculară.

Pierde grasimi pe baza tipului de corp

Evitați să faceți numai exerciții de izolare Exerciții compuse - exerciții care lucrează mai multe grupuri musculare în aceeași mișcare - cum ar fi genuflexiuni și deadlift-uri sunt adesea foarte eficiente cu ectomorfe. Stropirea exercițiilor de izolare, cum ar fi buclele de hamstring și ridicarea umărului în antrenamente este necesară pentru hipertrofie, [creșterea musculară], dar realizarea exercițiilor compuse, fundamentul programului dvs.

Recunoașteți-o, totuși - nu a trebuit niciodată să încercați atât de mult pentru fizicul dvs. Deci, pur și simplu, tot ce trebuie să faceți este să vă abordați dieta cu mai multă disciplină și antrenamentele cu mai multă intensitate.

Da, când aveai 17 ani, pieptul de pui în plus nu ți-a făcut rău Da, probabil că corpul tău se va apleca atunci când majoritatea caloriilor tale provin din proteine, dar stivuirea fâșiilor de slănină deasupra unui burger gras nu te va ajuta să pierzi anvelopa de rezervă. Mănâncă alimente nutritive de bună calitate De cele mai multe ori, mezomorfilor le lipsește disciplina cu dieta lor, deoarece nu au avut nevoie să practice disciplina când erau tineri.

A lua în mod conștiincios alegeri mai bune va fi un drum lung pentru tipul de corp. Schimburile simple, cum ar fi să adăugați o proteină cu avocado, care este încărcată cu grăsimi sănătoase, în loc să consumați grăsimea dintr-o parte a cartofilor prăjiți grasi, este endomorf cum să și piardă grăsimea de burtă tot ceea ce trebuie metabolismul dvs.

Amestecă strategic antrenamentul de forță cu cardio Antrenamentul pe intervale a fost făcut pentru tipul de corp.

Ectomorf încercând să și piardă grăsimea de burtă

Intervalele de ridicări de putere, pliometrie, frânghii de luptă, împingeri de sanie, sprinturi și alte exerciții atletice este intensitatea dorită de corpul tău. Păstrați antrenamentele scurte și intense Durata scurtă și intensitatea ridicată sunt preferințele corpului tău. Ridicați greu. Endomorf - Caracteristici Doar repetări - atâta timp cât greutatea este suficient de grea pentru a vă maximiza în ultima repetiție - este tot ce aveți dieta de slabire cu mamaliga pentru a stimula creșterea musculară și grăsimea torței.

Cu această varietate și intensitate, corpul tău va trece în modul de performanță optim, unde va arde la fel de multă energie, [grăsime] și va câștiga la fel de multă forță, [masa musculară], cât trebuie să facă treaba.

Antrenează-te ca un sportiv Așa cum v-ați dat seama probabil din cele 2 puncte de mai sus: tipul dvs. Are sens, nu?! Sala ectomorf încercând să și piardă grăsimea de burtă gimnastică ideală ar trebui să aibă echipamente de antrenament pentru gazon și sport, cum ar fi prowlers și frânghii de luptă. Ați vedea, de asemenea, rezultate excelente la aderarea la o instalație specifică sportului, cum ar fi o sală de sport de box.

Confirmat! Creșterea masei musculare > TOP Steroizi Suplimente

Zilele de odihnă sunt esențiale Deoarece corpul tău este construit pentru asta, probabil ai excelat în sport, care a înrădăcinat o etică specială a muncii în tine. Tipuri somatice — alegerea antrenamentului în funcție de genetic Acesta este de obicei un lucru grozav, dar dorința ta de a face mereu și de a obține mai multe ar putea sfârși prin a-ți sabota rezultatele. Exercițiul, în special stilul ideal de antrenament, este în cele din urmă un stres pentru corpul tău, iar lipsa de recuperare va duce la supraîntrenare, supra-epuizare și posibil rănire.

medicamente care măresc forța și rezistența o să slăbesc în această săptămână

Veți afla cea mai bună abordare a dvs.

Citițiși